X
zdjęcie

Wszechstronne zastosowanie breloków do kluczy

Niewielki breloczek daje bardzo wiele różnych możliwości zastosowania, a także użycia w celach reklamowych. Najczęściej używamy breloczków ze specjalnymi kółkami lub karabińczykami, które umożliwiają łączenie wielu kluczy.

Ten niewielki element ozdobny jest z nami niemal przez cały czas. Jednak breloczki do kluczy to nie jedyne zastosowanie tych niewielkich zawieszek. Często stosowane są również jako element ozdobny do torebek, plecaków czy portfeli.

Powszechne zastosowanie breloczków stanowi szansę dla reklamodawców, którzy mogą wykorzystać je jako skuteczne gadżety reklamowe.

Breloczek do kluczy – zawsze przydatny

Chociaż najczęściej sięgamy po breloczki ze względu na ich walory estetyczne, to jednak jest to również niezwykle przydatny gadżet. Sprawiają, że klucze stają się cięższe, zajmują nieco więcej miejsca, przez co trudniej je zgubić. Szczególnie kolorowe, dekoracyjne breloczki o różnorodnych kształtach pomagają w odnalezieniu kluczy w torebce, plecaku lub kieszeni płaszcza.

Specjalnym typem breloków są numerki do szatni, stosowane przy kluczach na siłowniach, basenach czy innych obiektach sportowo-rekreacyjnych, gdzie użytkownicy korzystają z oddzielnych szafek. Z kolei w hotelach stosowane są tzw. gruszki hotelowe. Te gadżety dzięki specjalnym oznaczeniom (najczęściej przy pomocy cyfr) przyporządkowują klucze do właściwych drzwi czy skrytek.

Oczywiście nie mniej ważne są kwestie estetyczne. Breloczki stanowią oryginalną ozdobę kluczy i to z tego względu tak chętnie po nie sięgamy. Wybór różnorodnych zawieszek do kluczy jest niezwykle szeroki, o czym można się przekonać, poznając asortyment firmy WISplast z Gdyni. Oferuje ona szeroką gamę breloków dekoracyjnych do kluczy w różnych kolorach i kształtach.

Breloczki do kluczy – funkcje reklamowe

Breloczki reklamowe od dawna są wykorzystywane przez reklamodawców. Ich główną zaletą pod tym względem są bogate możliwości projektowania i zdobienia. Mogą przybierać różne kształty i kolory. Wszelkie teksty i elementy grafiki mogą zostać nadrukowane lub wygrawerowane laserem, dzięki czemu można umieścić na nich niemal dowolną treść reklamową. Zwykle reklamodawcy decydują się jednak na wprowadzenie logotypu lub nazwy firmy. Takie niewielki, ale atrakcyjny wizualnie dodatek do kluczy może sprzyjać tworzeniu pozytywnego wizerunku marki.

0 komentarzy
  • oprolevorter
    Lipiec 31, 2019 o 9:23 pm Odpowiedź

    Twój komentarz czeka na moderację.

  • imikaobozuh
    Maj 19, 2019 o 2:33 pm Odpowiedź

    Twój komentarz czeka na moderację.

  • rukoqasjipaay
    Maj 19, 2019 o 2:04 pm Odpowiedź

    Twój komentarz czeka na moderację.

  • ovuhini
    Kwiecień 3, 2019 o 11:31 pm Odpowiedź

    Twój komentarz czeka na moderację.

  • arsoohdo
    Kwiecień 3, 2019 o 10:57 pm Odpowiedź

    Twój komentarz czeka na moderację.

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *