Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Tel.: +48 58 623 00 18

Email.: wisplast@wisplast.pl

do kasy suma: 0,00 zł

Skuteczny brelok reklamowy. Jaki powinien być?

Skuteczny brelok reklamowy. Jaki powinien być?

Wybór odpowiedniej reklamy stanowi duże wyzwanie – bez względu na rodzaj prowadzonej działalności konkurencja zawsze jest zacięta, a finanse przeznaczone na marketing bywają mocno ograniczone, szczególnie w przypadku małych i średnich firm.

Z tego też powodu ich właściciele chętnie stawiają na drobne upominki takie jak breloki reklamowe. Breloczki należą do grupy gadżetów, z którymi człowiek ma kontakt od kilku do kilkunastu razy dziennie, np. przy zamykaniu i otwieraniu drzwi do domu, podczas korzystania z samochodu, przy okazji użytkowania chronionej szafki z dokumentami. To znów sprawia, że mogą one stanowić namacalne przypomnienie o interakcji z konkretną firmą lub jej przedstawicielem. Ponadto breloki reklamowe są stosunkowo niedrogie, dlatego w porównaniu z innymi formami gratyfikacji stanowią najlepszy sposób na uzupełnienie strategii marketingowej.

Dlaczego warto zdecydować się na breloki reklamowe?

Breloki reklamowe znajdują się w czołówce najchętniej wręczanych upominków biznesowych. Właściciele firm wolą breloki do tradycyjnych ulotek z kilku powodów. Po pierwsze, są one ekonomiczne – zazwyczaj można je kupić już za kilkadziesiąt groszy za sztukę. Po drugie, breloki są małe i kompaktowe, co sprawia, że ich przewożenie i magazynowanie jest wygodne także w pojęciu hurtowym. Ponadto łatwo jest je umieścić w torebce lub teczce, dzięki czemu przedstawiciele firmy mogą być zawsze gotowi do wręczenia ich potencjalnemu klientowi. Wreszcie breloki reklamowe są praktyczne i uniwersalne. Większość dorosłych korzysta z kluczy – do mieszkania, samochodu bądź skrzynki na listy – co automatycznie zwiększa grono osób, które mogłoby skorzystać z takiego upominku. Przy wyborze skutecznych breloków reklamowych warto kierować się kilkoma wskazówkami:

  • Szukaj niezwykłych kształtów – warto postawić na gadżety o nietuzinkowej formie i zastosowaniu. Świetnym pomysłem są w takim przypadku breloki z żetonami do wózków marketowych. Prosty, plastikowy breloczek opatrzony logo, nazwą oraz lokalizacją firmy może nie zrobić zbyt dużego wrażenia, jednak brelok, który będzie służyć również jako coś innego, ma duże szanse, aby stać się stałą częścią życia klienta.
  • Wybierz niecodzienne kolory – jasne barwy łatwiej się wyróżniają, dlatego dobrze jest zadbać o to, aby logo było wydrukowane w kolorze kontrastującym do koloru tła oraz pęku kluczy. Można również zdecydować się na breloki transparentne, w których łatwo jest umieścić odpowiednio szczegółową i zachęcającą grafikę promocyjną.
  • Wypróbuj różne tekstury – im więcej zmysłów zostanie zaangażowanych w kontakt z danym przedmiotem, tym bardziej prawdopodobne jest to, że klient na dłużej go zapamięta. Przyciągający uwagę brelok promocyjny o niepowtarzalnej fakturze zrobi dzięki temu podwójne silne wrażenie. Dodatkowo nie należy zapominać o tym, aby był wykonany z odpowiednio trwałego i odpornego na zniszczenie materiału (np. z tworzyw sztucznych).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl