X
zdjęcie

Rola gadżetów reklamowych

Na stale rozwijającym i poszerzającym się rynku handlowo-usługowym pojawiają się coraz to nowe sposby na zwrócenie uwagi odbiorców na swoją działalność. Istnieje wiele różnych rodzajów reklamy, z czego najbardziej popularna wydaje się reklama medialna we wszystkich swoich odmianach. Jednak w ostatnich latach niezwykle często do budowania pozytywnego wizerunku firmy wykorzystywane są także gadżety reklamowe.

Drobiazg, który zapada w pamięć

Gadżetem reklamowym może być tak naprawdę niemal każdy poręczny przedmiot, na którym jesteśmy w stanie umieścić logo firmy. Bardzo często mają one formę breloczków do kluczy, długopisów, magnesów na lodówkę, zapalniczek i wielu innych. Tak naprawdę tylko wyobraźnia ogranicza ilość przedmiotów, które mogą zostać wykorzystane w ten sposób. Są one rozdawane klientom, kontrahentom lub osobom odwiedzającym firmę, spełniając w ten sposób kilka celów. Po pierwsze darmowy, użytkowy podarunek buduje u obdarowanego pozytywne skojarzenia (stąd logotyp lub inne skojarzenie z marką powinno być jednoznaczne). Potencjalny odbiorca potrzebując danego dobra lub usługi z pewnością najszybciej skojarzy firmę, której logo nosi jako przywieszkę do kluczy. Również poszczególne produkty mogą pojawiać się na gadżetach w formie mini-kampanii.

Skuteczność gadżetów reklamowych

Zaletą tego typu reklamy jest jej niska cena, łatwa dostępność oraz duży wybór. Producenci artykułów reklamowych posiadają bardzo szerokie oferty które starają się maksymalnie dopasować do potrzeb klientów. Jednak czy również skuteczność jest atutem firmowych gadżetów? Zdecydowana większość przedsiębiorców stawia tego typu produkty jako jeden z najlepszych sposóbów na promocję swojej działalności. Najczęściej stosuje się w trakcie spotkań handlowców potencjalnymi klientami. Okazuje się, że nawet jeśli współpraca nie zostanie nawiązana od razu, artykuły reklamowe często przypominają o firmie później. Klienci sami wracają z powodu utrwalonej informacji o istnieniu przedsiębiorstwa oraz pierwszej pozytywnej reakcji,

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *