Kalendarze, długopisy, notesy, segregatory… Jeśli nie masz już pomysłu, co ofiarować swoim klientom jako prezent lub gadżet, zdecyduj się na… brelok. Jest nie tylko estetyczny, ale i funkcjonalny. Umieszczone na nim nasze firmowe logo będzie przypominało obdarowanym o naszym przedsiębiorstwie.
Po pierwsze reklama
Reklamowe breloki do kluczy rozdawane naszym klientom podczas targów, konferencji oraz innych eventów, będą przypominały im o naszej firmie. Brelok to gadżet, który klienci będą stale mieli pod ręką. Możemy być pewni, że przypięty do kluczy, torebki czy pendriv’a będzie rzucał się w oczy.
Po drugie prezent
Co więcej, brelok może być bardzo spersonalizowanym prezentem, na którym oprócz loga firmy umieścimy na przykład imię naszego klienta lub inny, spersonalizowany napis.
Ponadto do wyboru mamy szeroki wachlarz różnych wzorów, kolorów i kształtów. W ten sposób brelok dopasujemy idealnie do konkretnej okazji, na przykład konferencji. Umieszczając na nim nazwę panelu konferencyjnego, sprawimy, że brelok będzie przypominał klientom o konkretnym wydarzeniu.
Po trzecie funkcjonalność
Breloki, przyczepione do torby lub plecaka, pełnią funkcję dekoracyjne i są ciekawą wizualnie ozdobą, a jednocześnie ich funkcja praktyczna jest nie do przecenienia. Ułatwiają znalezienie w torbie kluczy do domu lub samochodu, co klienci z pewnością docenią. Taki prezent będzie zatem nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim przydatny i nie stanie się kolejną, bezużyteczną ozdobą na półce.
Gadżety reklamowe to bardzo szeroka gama produktów. Wśród nich jednak na szczególną uwagę zasługują właśnie breloki reklamowe, ze względu na swoją funkcjonalność, połączoną z estetyką. Długopis się wypisze, kalendarz zapełni notatkami, podobnie jak zeszyt czy skoroszyt, i wkrótce wyląduje w koszu na śmieci. Brelok natomiast będzie służył przez długie lata, przypominając użytkownikowi o naszej firmie.